Xanimehin Kizlar 38+0 hamileyim ikinci hamileliyim bugun agrim gidio geliyodu simdi devamli karnimda kasilma var kasiliyo surekli 10-15 dk bir gidiyimmi doktora???ama su nisan gelmiyo adet agrisi gibi agrimda oluyo
lesalgac1 Xanimehin Herkesin doğumu/başlangıcı farklı olabilir, riske atmamak adına gidin bir doktora kafanız rahat etsin…
Anasinincani Xanimehin eğer özel aracınız varsa ve hastane çok uzak değilse sancılarınız beş dakika bir olana kadar bekleyin o arada da sıcak bı duş ve yürüyüş çok iyi gelir
Seray458 Xanimehin bugün benimde öyle oldu aynı şekilde karnında ağrılar hissettim 5 dakkada bir oluyordu belde ağrı yoktu ama sonra mide bulantısı yaşayıp istifra ettikten sonra bu ağrılar geçti birazdaha bekleyin isterseniz ılık duş çok işe yarıyor geçmiş olsun