Sizce Uğur’un elenmesi haksızlık olmadı mı? Tanya Sergen Tahsin ve Dilara bunlara resmen torpil geçiyorlar ve yorumlarda da bunları okuyorum. Eskiden şefleri severdim ama yaptıkları haksızlıkları gördükçe soğudum resmen. Programın eski heyecanı kalmadı.