Ebruklft 31. Haftamda yaşadım bende 3 cm yani 30 mm ölçüldü,doğum iznimi kullanmaya başladım,2 gece hastanede kaldım ciğer geliştici ve serumlar verildi. 4 haftadır yatıyorum yemek ve tuvalete kalktım yere filan asla eğilmedim,şimdi 35. Haftamdayım,arada lekelenme şeklinde kanamamda oldu ama doktorum korkmamamı söyledi,adalat kullanıyorum hala son bir haftası. Bolca dinlen oturma bile hep yat bol bol dua et birde.haftalar ilerledikçe daha çok içi rahatlıyor insanın çok ağladım çok korktum başta bende,hepimizin bebeği zamanında sağlıkla doğsun inşallah🙏🏻