myprincessgirl İdrar yaparken sol kasığım ağrıdı bir de afedersiniz şeffaf sümükümsü akıntım oluyor korkmalı mıyım sizce başına gelen var mı normal mi 23+5 haftalık hamileyim
myprincessgirl Eda91- başlarda sadece akıntı oluyordu bende de bir ara geçti şimdi yine başladı bir de idrardan sonra kasık ağrısı yaşayınca bende enfeksiyon falan diye korktum
An53 Akıntınız yeşil ya da kötü kokulu değilse enfeksiyon yoktur. Ya da idrar yaparken yanma var mı diye bakın Kasık ağrısı olması çok normal idrar yaparken ya da normalde oturup kalkarken her an olabilir