Berivankndmr Merhabalar 3 aylık evliyim 8 haftalık gebeyim erkek hissediyorum ama kız istiyoruz sizlerinde tahminlerini almak istiyorum 🙏🏻🥰
Zeybal34 Cansukapan ismime tıklarsanız birsürü kişiye söylediğimi görürsünüz ve büyük bi kısmı doğru çıktı Kafa yapısı ve bel böylesinden anlayabiliyorum. Anlaşılması kolay oluyor bazı fotoların😊🌹
Cansukapan Zeybal34 aaa ne güzel valla ben en son 8 haftalıkken paylaşmıştım burda erkek yazmıştı biri benimde içime erkek doğuyor 😃
Sedapetek Zeybal34 merhaba banada tahmin yapabilir misin https://linksharing.samsungcloud.com/jUEVX7iq6q6y
Demet-Eser Zeybal34 genelde burda sorduğumda kiz diyenler oldu neye gore bakılıyordu bilmem ama hayirlisi ile sizin tahmininiz dogrudur insllh cok kisiyi dogru tahmin ettiniz mi acaba
Zeybal34 Demet-Eser evet genellikle tahmin ettiklerim doğru çıkıyor belki 3 5 yanlış bakabilirsiniz profilden 😊