Benim kızımda sinüzit çıktı. Biz acaba allerji mi diye bir çocuk allerji profesörüne götürmüştük. Hava nemlendiricisinin asla gerekli olmadığını aksine kimseye tavsiye etmediğini söyledi. İçerisinde zamanla küf birikiyor sonrasında bütün çocuklar kronik rahatsızlıklar yaşıyor o makine yüzünden dedi. Ankara’da yaşıyoruz yani nemsiz bir iklim var ona rağmen böyle söyledi biz almadık 🌸💕