Akşam 4ten beri karnım taş gibi. Bebiş hareketleri var. Ama yürürken de taş yatarken de taş duşa girdim çıktım dedim oh rahatladı sanki yağlanırken yine sertleşti.hafiften belimden sırtıma doğru bi ağrı var geçmedi şiddetlenmedi. Napiyim bilemedim şiddetlenmesini bekliyim mi?