Amigurumi Bu ay hep birlikte çok güzel haberler alalım inşallah 🙏 Biz 1 yıldır uğraşıyoruz ama bu ay içimde çok farklı bir heyecan var sanki güzel haberi alıcaz gibi hissediyorum bu ay çok güzel bir ay olsun hepimiz için 🌸 Hep birlikte birbirimize destek olalım heyecanımızı paylaşalım ♥️
Tugba_turk46 Amigurumi İnşallah olumlu sonuçlar alırız bizde 6 aydır deniyoruz 3,5 yaşında bir oğlum var o duyguyu tekrar yaşamak nasip olsun inşallah adet tarihimde 13 🥺 son 11 gün kaldı ve aşırı mutlu,kaygılı,duygulu,sabırsızım😣🥺
1palyaco Amigurumi amiiin inşallah tüm isteyenler bu ay o güzel haberi alır. Bizde planlıyoruz bakalım inşallah Allah bana size ve tüm isteyenlere eeen kısa zamanda sağlıklı bir gebelik ve sağlıklı bir bebek nasip eder sağlıkla kucağınıza alırız inşallah 🤲🏼💜 reglime 10 11 gün var benimde .
HESA20 s_koc Amigurumi 3.5 yaşında kızım var tekrar bir çocuğumuz daha olsun diye niyetlendik bu ay korunmadık hayırlısıyla Raabim nadip eder inşallah🤲Allah’ım isteyen dileyen herkese nasip etsin🤲ama sanki bir daha çocuğum olmucsk hissi doğuyor içime psikolojik mi bilmiyorum 😔
Cansucannnnnnnn Amigurumi bir buçuk yıldır uğraşıyorum olmadı tüp bebek yaptırdım nasipse bu ayı. 25 inde trasnferim var dualarınıza talibim
Amigurumi Tugba_turk46 ay inşallah çok güzel haberler alırız 🙏 aslında ben artık pes etmiştim kilo vereyim diye uğraşıyordum son adet tarihim 5 Temmuz çok düzensiz pcosluyum. Bir süredir sağlık sorunlarından dolayı eşimle birliktelik olmadı kayınvalidemin yanında refakatçiyim. Bir kaç gündür akıntım vardı ama fark etmedim aklıma gelmedi dün eve gittim be baktırmış yumurta kı gibi jölemsi araştırdım yumurtlama birliktelik oldu uzun zamandırsa adet olmayınca sevindim açıkçası o güne denk getirebildik diye şimdi iki hafta geçmesini iple çekiyorum 🥰
s_koc Tugba_turk46 benim de kızım 3.5 yaşında ve adetim 13ünde :) planlı ve istemli bir ilişki yaşamadık hatta eşim 2. Çocuk düşünmüyor ben de çok korkuyorum yapamam diye ama bir yanım da heyecanlı ya pozitif çıkarsa diye. Ne zaman test yapacaksınız ?
Amigurumi 1palyaco amin inşallah hep birlikte çok güzel haberler alalım rabbim isteyen herkese nasip etsin kucağını boş bırakmasın 🙏
gmzatykpc Ayy inşallah güzel haberler vereceğimiz günlere birlikte şahit oluruz💌😍🙏🏻 Bende bu ay ovülasyon takibi ile yumurtlama günlerini değerlendirdim. Bat 16 ekim. Heyecanlıyım günler geçmiyor gibi🫣🫣🫣
Amigurumi gmzatykpc bende olulsayon takibi yapmadım ama tesadüfi dün fark ettim yumurtlama olduğunu pcosluyum 5 Temmuz son adet tarihim değerlendirdik inşallah güzel haberleri paylaşırız 🙏♥️
Tugba_turk46 Amigurumi bende pcos var kilo vermede yavaş o çok etki yapıyormuşda galiba ben yumuttlamamı bilmiyorum ya uygulamadan takip ediyorum ama bilemiyorum mesela eylülün 27snde korunmasız ilişki yaşadık ardından 4 gündür sürekli beyaz akıntım oluyor acaba neden yumurtlamam bu zamanlarda mı diye düşünüyorum
busduuk1914 Amigurumi görünce yazmadan geçmek istemedim 🥹 bende pcosluydum ve 13 ocaktan beri hiç adet görmedim. Şu an 10+4 haftalık gebeyim. Çok stres yapmıştım, sonra saldım bol bol gezdim, düşünmemeye çalıştım. Doktoruma yeter artık adet söktürücü ver diye yalvardığım zaman hamile kalmışım 😂 insallah tez vakitte çokkk güzel haberler alırsınız 💕
bebegimhayalim Amigurumi bende pcos ile evlendiğim ilk ay gebe kaldım. Her ay regl oluyordum fakat 2 gun erken 5 gun ileri vs o şekildeydi tam günümü bilmediğim için gun aşırı iliski yaşadık doktor tavsiyesi üzerine. Ve yumurta geliştirmek için vitamin takviyesi kullandım ve o ay gebe kaldım normalde 12 haziran da regl oldum 12 temmuz da test yaptım regl gunum diye ve silik cizgi çıktı. Doktor regl tarihim değiştirip 21 haziran yaptı ultrasona gore yani şuan 14+5 gebeyim Rabbım isteyen bekleyen herkese hayırlısıyla nasip etsin inşallah
gmzatykpc s_koc Ben testi bir gebenin günlüğü Ebru hanımdan almıştım. Onunla konuştuğumuzda yumurtlama gününden 17 gün sonra test yapmalısın demişti. Ama o kadar dayanabilir miyim bilmiyorum 🙈🙈🙈
Tugba_turk46 s_koc eşimle biz çok istiyoruz bizi geçtik oğlumda kardeş diyip duruyor yaşıtlarının hep kardeşi oldu her görmeye bebk diyip duruyor ya 🥺. 16snda yapmayı düşünüyorum tabi dayanabilirsem genellikle hep adeeten 3,4 gün önce yapıyordum hepde gecikmeden sonra yapayım dedim ama bence bunay beklerim çünkü çok olumsuz sonuç almaktam yıprandım
Merve1414 s_koc 2 çocuk yorucu oluyor biraz ama çok güzel insllah olur zorluhundan daha çok güzellikleri var ikisi birlikte oynuyolar büyük oğlum 4 küçük oğlum 2 yaşında büyük bisiler öğretme derdinde bazen bebi der küçük oğlum abisine bana abi de ben abiyim der abi diyince aferim kardeşim öyle de hep der bazen eline arabasını alır bak mavi araba der kitap buldukalrinda birlikte bakarlar bildiklerini hep gösterir iki çocukla il il gezdim otelde karavana çadırda her şeyin deneyimini yaptım rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ikisi bir arada buyunce daha rahat büyüdükçe anlıyorsun bunu alalh nasip ederse inşallah 3. Olucak benimde
s_koc gmzatykpc asla bekleyemem ben de :) :) erken gebelik testi alıp birkaç güne yapmayı planlıyorum ama boşa mı gider acaba. Yumurtlama gününüz neydi benim 27-28 i gösteriyordu takvim.
Amigurumi s_koc bende çok sabırsızım ama bu sefer sabretmeye deneyeceğim inşallah güzel sonuçlar alırız 🌸🙏
Amigurumi Tugba_turk46 bende pcosluyum ve çok düzensiz bende şans eseri fark ettim güzel sonuçlar alalım bu ay 🙏🌸🥰
Basakug Bu ay ben de ayrı bir umutluyum 😊 hamile kalmadan saç boyatayım diyorum (sanki kesin olucak da 😅) ama yumurtlama zamanı sakıncalı mı bilgisi olan var mı bu konuda
Amigurumi Basakug bende kışlık hazırladım buzluğa yemek kolay birşeyler stoklamaya çalışıyorum kimseye söylemiyorum ama içten içe kendime hep gebelik hazırlığı diye yapıyorum olurda çok halsiz vs olursam kolay olur diye