Tubabbbaa İyi geceler arkadaşlar 26 haftalık gebeyim iki saat oldu çarpıntım var ve nefes darlığı yaşıyorum ilk gebelik olduğu için acemiyim normal mi eşimi uyandırıp acile gitsem mi
Btl-Als Tubabbbaa Valla canım sürekli bende oluyorum bence normal bi durum karnmz büyüdükçe daralıyoruz bende 25 haftalk 3 çocuk olcak hepsinde de oldu nefes darlığı sen kendini kötü hissedersen git
JaleTogrul Tubabbbaa bende de vardi elim ayagim yerden kesiliyordu sanki kalbim duracak gibi .. doktorum kalp muayenesine gonderdi, carpintim varmis ilac yazdi cok iyi gelmisti sizde isterseniz bi doktorunuza sorun..
Mikad Tubabbbaa ara ara oluyor bende de hatta bugün oldu Kısa sürer sandm rahat 4 dk sürdü 37 haftalığım hamile kldım bebek karnımdakndi gösterdi göstereli oluyor Çok rahatszsan bir git istersen
biryildiz42 Tubabbbaa bende 34 haftalığım uzandığım an başlıyor bazen yürürken bazen hep oluyor normal deniliyor gebelikte
Tubabbbaa JaleTogrul Perşembe günü var şeker yüklemesi ve kontrol öyle yapayım ilk kez olunca korktum
Btl-Als Tubabbbaa Bende panik atak var ve sürekli yaşıyorum artk alıştm daha önce acile gttim kalp aletlerine girdim hepside temiz dedi psikolojk dediler yani bende kendimi dinleyince hemen oluyor dinlmeynce olmuyor inşallah seninde kötü birsey değildir