EceSB Merhabalar, bebek arabaları arasında kararsız kaldık. Inglesina electa, mamas papas strada veya ocarro, cybex eezy twist arasında kaldık ne dersiniz ?
Baharoloji EceSB ocarro kullanıyorum konforlu ama çok hantal ağır ve bagajı dolduruyor bir elinde bebek bir elinde ocarro imkansız gibi bir şey o açıdan önermiyorum daha kolay açılıp kapanan daha az yer tutan daha hafif düşünebilirsiniz
EceSB Baharoloji teşekkürler, evet ocarronun ağırlığı bizi düşündürdü çok. Çok yararlı oldu teşekkür ederim.
EceSB Baharoloji ve gidip ocarro almış olmam 😂 neredeyse yarı yarıya bir fiyata birden karşımıza çıkınca aldık, daha sonra kabin boya geçsek yine karda oluyorduk. Rahat etsin bari, onun için baya konforlu görünüyor. Kullanımı da çok rahat.
gzmozturk Bu hafta inglesina electa modelini aldık daha kullanamadık doğuma var ama kalitesi, kolay katlanabilirliği ve hafifliğiyle en çok içime sinen o oldu. Ana kucağı ile birlikte set şeklinde aldık umarım 4-5 yaşına kadar kullanabileceğiz :)
EceSB gzmozturk şuan biz de en çok electa ya yakınız. Bakalım biraz daha bakınıyoruz fiyatlar da çok oynuyor. Daha çok zaman var ama fiyatlar artmadan almak mantıklı diyor herkes. Teşekkürler