Benim değerim 4’dü damardan takviye aldım yatış veriyor kadın doğum servisinde saatlik yatış ama gece kalmıyorsun yatış diyince insan tedirgin oluyor bir de hemşire başında dikiliyor ilaç çok kolay alerji yapabilen bir ilaç çünkü ama yapmazsa da yavaş yavaş alıyorsun ertesi güne bir uyanıyorsun zımba gibisin diyorsun ki bu kadar mı fark eder gençleştim resmen😂