İyi geceler herkese. İlk kanımı 21 eylülde verdim beta 796ydı. 3 gün sonra 2175 olarak çıktı. Bu gece tekrar kan verdim yarın doktora gideceğim çünkü beta değerim 12bin küsür çıktı. Bu değerin haftayla bir ilgisi var mı? Bazı okuduğum cevaplarda kese ve bebek gözükür bu değerde diyor. Yarın gözükür mü? Gebelikle ilgili hiç bilgim olmadığı için hem merak ediyorum hem de biraz heyecanlıyım korkuyorum. teşekkürler şimdiden.