Uduruu 38+2 yim 2 gündür yalancı sancılarım çok sıklaştı karnım taş gibi olup adet sancısı yaşıyorum sonra geçiyor 1 2 saat sonra bidaha yaşıyorum ama düzenli değil böyle olup kaç gün sonra doğum yaptınız?
Destiny21 Uduruu bende 38+2 yim salı günü nst girdiğimde sancılar çıktıı çatı çatı muayenesi yapalım yapalım dediler istemedim doğum başlamayana kadar istemem istemem dedim doğru mu yaptım yanlış mı bilmiyorum çünkü arada keskin bıçak saplanır gibi ağrı oluyor
hayallerbedava Uduruu benim de aynı oluyor 38+3 civarlarındayım. Dün gece ara ara uykumdan uyandım ama bugun birşey olmadı bakalım bu gece nasıl geçecek. Bir de halsizlik ve uyku hali var üstümde sizde de öyle mi
Papatya_kokuyo5 Destiny21 benimde nts de sancım çıktı doktor Altan bakmadan seni yollayamam dedi evimde hastaneden bir saat uzaklıkta ve ikinci doğum açılman varsa seni hemen yatış veririz dedi ikinci doğum daha hızlı gelişiyor diye ama baktık acıklık yok sizin haftanız gelmiş aslında keşke yaptırsaydnz
Uduruu hayallerbedava evet bende geceleri uyuyamıyorum ağrıdan gündüzde hiç halim yok oturduğum yerde uyuyorum geçen haftaki halimle alakam yok çok enerjiktim bütün evi bile temizledim
hayallerbedava Uduruu bende de aynı oldu dediğiniz gibi gece uyku tutmuyor gündüz enerjim olmuyor , rabbim sağlıklı kolay doğum nasip etsin hepimize 🤲🏻
hayallerbedava Uduruu evet şimdilik normal gözüküyor, 2.doğumum olacak bakalım biraz da gerginim 😬 ama ikinciler daha kolay oluyormuş diye söylendi hep inşallah öyle olur 🙃
srgl3362 Uduruu benimde sancım böyle çıktı bana da çatı muayenesi istedi bende kabul etmedim sonra ciğer geliştirici iğnesi verdi sizede verdi mi her an doğurabilirsin dedi bana
Uduruu srgl3362 yok bana dediki kasılmalar çıkmış haftana göre normal dedi sizin nst fotoğrafı varsa atar mısınız bakayım bi