İyi akşamlar kızlar 🩵 Yeni bir sürece başlayacağız Ankara bahçeci hastanesinde pgtli tüp bebek tedavisi
Daha önce iki tüp bebek negatif oldu başka bir merkezde şimdi genetikli olacak çok heyecanlıyım korkuyorum aynı duyguları yaşamaya gücüm yetmiyor aslında sevdiklerim için bir kez daha mücadele edeceğim anlatacak kimsem yok sadece kendi ailem biliyor süreci ana dertleşemiyor onlar üzülmesin diye içime atmaktan yoruldum gerçekten bir umut hikayeniz varsa dinlemek isterim 🦋❤️🩹