SaRaa ben kendi isteğimle spinal sezaryen oldum çok rahat oldu bitti herşey 40 dk içinde odama çıkarıldım bebeğimle beraber, belden vurdukları iğne de sinek ısırığı kadar bile acıtmadı. Rabbi yessir duasını okudum doğum yaparken de sürekli.Hiç endişelenmeyin. Sağlıklı güzel bir doğum diliyorum.