Birsen56 Merhaba çok sağolun🙏🏻 bu apne durumunu biz çok yaşadık taburcu olduktan sonra evde beş altı kez oldu gece gündiz başında nöbet tuttuk. Ama biz eğitim almıştık birden nefesi duruyo gözleri kapanıyo hareketsiz kalıp dudakları morarıyordu. Hemen vücuduna sert bi şekilde uyaran veriyorduk oksijenini arttırıyorduk ve kendine geliyordu. Bir süre sonra kendiliğinden kesildi çok şükür. Prematüre bebeklerde olabilen birşeymiş bizde biraz uzun sürdü sadcee