Asyacelenk Kızlar çarşamba günü sezeryan ile doğum yapacağım bebeğimi küveze alırlar mı çok korkuyorum hiç bu haftada küveze giren oldu mu
peri_07 Asyacelenk küveze girmesinden bu kadar korkmanıza gerek yok o da bir süreç sonuçta. Oğlumu 39+5 te doğurdum enfeksiyon riskinden aldılar.
sozer1 Asyacelenk Bebeğe bağlı bu haftanız doğum haftası normalde girmez 35 haftalık doğum yapıp küveze girmeyende var 40 haftalık olup girende var bebeğin sağlığı ile ilgili ama içinizi ferah tutun normal haftası zaten :)
sozer1 Asyacelenk benim ilk doşumum 38. Haftadaydı şuan bu ikinci 37. Haftadayız bakalım doktorum 39. Haftada alırız dedi nasipse