_ummu_han kormayin sezaryan olmadım ama nasıl düşünürseniz öyle olur ilk doğumuna göre ikinci de daha sakindim ve daha kolay olmuştu inşallah 3. Doğumda öyle olur bı kaç gün önce tekrar hamile olduğumu öğrendim sürekli düşünüp kendinizi korkutmayin iyi şeyler düşünün