Elifonur3535 Kızlarrrrr benim adetim 3 gün sürdü sizce adet değilde yerleşme kanaması olabilir mi hiç böyle bişey yasayaniniz var mı
superstar_00 Elifonur3535 Kahverengi leke tarzında geldiyse yerleşme kanaması olabilir test yapın isterseniz.