Kpln61 merhaba bizde 35 olduk bugün ve yaklaşık 1 haftadır bıçak batması gibi ağrı ve sancı çekiyorum bende ve sertleşme oluyor karnimda baskı yapıyor bide bazen, benm de 2 . Doğumum ve ilki böyle değil di bu kız belki ondan ama bilemedim bende zamanında gelsin diye dinlenip yatıyorum sürekli biraz yurusem çok ağrım oluyor çünkü ☹️ sağlıkla gelsin miniklerimiz inşallah