tugcesakzci sedseda yaptırmayı düşünüyorum instagramda maiaphotolab var oraya yaptıracağım yüksek ihtimalle
efelinamoms sedseda Ben gecen sene ogluma yaptırdım cananakcay diye yazinca cikiyor instada 1 yasinida orda yaptirdim kızım dogunca onada orda yaptiracagim memnun kaldım ☺️