Seherfurkan2780 Kızlar 36 haftalık gebeyim iki hafta sonra sezeryan olacağım inşallah ama o kadar fazla korkuyorum ki sakinleşmeye ihtiyacım var 😢
TgbHmz Seherfurkan2780 Gerçekten hiç korkulcak bişey yokmuş bende 1 ay önce doğum yaptım spinal oldum çok şükür çok güzel geçti 2. Gün kendim ayağa kalktım hatta ben samsunda selin oldugu gün doğum yaptım hastaneyi su bastı asansörler gitti 5 katı yürüyerek indim bende aşırı korkardım napcam ne etcem inan hiç korkulcak bişey yok ne oldugunu anlamadan bitiyor zaten😊
Lokumcuk Hiç korkma bebeğini gördüğün an zaten hiç biseyin anlamı kalmıyor. Ben belden uyusturmali oldum hastanede çok çok iyiydim rve geçince yanma şeklinde sezaryen yeri açıyor o kadar 1 haftada normale dönüyorsun
Lokumcuk Seherfurkan2780 o an sadece baskı hissediyorsun ameliyat anında . Yani başlıyorlar ve sanki bi kaç dk geçmeden bebişin karşında işte o an varya çok çok güzel bi duygu sonra onu giydirmelerini izlerken zaman geçiyor bile 😍
Nurr_22_22 Seherfurkan2780 8 ay önce spinal oldum hiç kafamda kurduğum gibi değildi çok güzel çok sakin geçti kızımı görünce ne acı ne ağrı bişey kalmadı
gamzee07 @Seherfurkan2780 canım korkma sakin ol çoçugunu alcanı düşün bende sezaryan oldum 19 aylık oğlum şimdi canlı. Canlı izledim kendimi. Belden aşaga uyuşturdum canlı canlı. İzledi oğlumu aldım herşeyi unuttum 🥰korkacak birşey yok şimdi kızıma hamileyim sakin ol hep Kötüyü getirme aklına güzel doğumun olcak kendine pozitif yükle hep. Emin ol istediğin gibi olur 🥰🥰 korkma korkacak birşey yok ❣️
Papatyam17 Seherfurkan2780 biz de 1 hafta sonra nasipse sezeryan olacağız ben de bazen korkuyorum ama sonra evladıma kavusacagim diyerek kendimi rahatlatiyorum
mugeb123 Seherfurkan2780 bende iki hafta sonra spinal anestezi ile doğuma gircem.ben en çok o karına bastırıyolarmış ya ondan çok korkuyorum.🙄