Aşkım 36+5 im ama bebeğim 37 haftayla uyumlu aynı durum bende de var halsizim gece uyuyamıyorum nöbet nöbet kalkıyorum uyku esnasında bacaklarıma kramp gırıyo mide yanmasını saymıyorum bile 65 hamile kaldım şuan 82 yim son ayda oluyo tansiyon düşüklüğü olabilir bi acil triajda şeker ve tansiyonuna baktır bence tuzu kesmeni öneririm