peri_07 Ne çok doğum hikayesi var bugün maşallah. Darısı doğurmayanlara. Kaç haftanız kaldı ben yarın gün alamaya gidiyorumm.
peri_07 subatmasali devlete gidiyorum ve gün almayı umuyorum desem daha doğru slksnsnsjjs 36+4 oldum artık napim yani.
subatmasali peri_07 benim bebek 2 hafta önde 38+3 deyim yani bebek 40 hala bişey söylemiyo yarın bende gidicem kontrole