Hatice_1241 Buz canim cekiyor kirip kirip yiyorum bebege zarari olurmu acaba 35+4gunluk bebek bürülcük olur diyolar bebek bronsit olur diyolar yasayan varmi acaba
birpcoslu Hatice_1241 ne alaka ay ilk defa duyuyorum sen hasta olursun o ayrı malum ilaç da kullanamıyoruz. Ama bebeğe bir zararı olacağını düşünmüyorum. Ona bakarsan dondurma da yemeyelim o zaman aynı şey
Biriciklerim3 Hatice_1241 bende senin gibiyim ve çokta yiyorum mide direk çocuğa buz olarak sunmuyor ya 🤣 cahil cahil sozler
Tuvvba96 Hatice_1241 Gebeliğimin sonu yazın en sıcak günlerindeydi, doktoruma soğuk meyveler yemek istediğimi söyledim o da buzu direkt ye meyveden daha zararsız demişti bende çok fazla tükettim o şekilde rahatlıyordum bebeğim gayet sağlıklı doğdu 😂😂
Kumru_6694 Buzlu bir içecek içmiştim yazın ortasında ama full buz kırıklarıyla yapılmıştı , sonra 2 gün acilde yattım ☹️
Tuvvba96 Hatice_1241 Sarılık olduk sadece kan uyuşmazlığından dolayı, onun dışında bir sorun yaşamadık 🥰
adatuna Bunu diyenlerin aklını sorgulamak lazım😂 hiçbir şey olmaz. Demir eksikliği sebebiyle buz aşeriliyor genelde. Her gün kütür kütür yiyorum daha hasta olmadım bebek de gayet sağlıklı şükür