Ferihaerm23 33 haftalığız göğüs uçkarım çok hassas lansinoh un kremini almıştım şimdiden başlamalı mıyım emzirdiğimde de sanki o acı devam eder korkusu var
bdenerigokce Ferihaerm23 33 bana erken geliyor ama bende de acı ve kaşıntı başladı Sanırım başlayacağım sürmeye ve göğüs kalkanı takıcam 1-2 saat
nermineehmedli Ferihaerm23 ayy bende. 32 haftadayım. Göğüslerime sancı giriyor, göğüs ucum sızlıyor. Anlamıyorum, acaba süt mü geliyor?
palperol Ferihaerm23 benimde acıyodu o zamanlar, lansınohu son 2-3 hafta kullanın dıyolar. O sıra arko felan sürüyodum. Yani bana çok iyi gelıyor . 36 dan berıde lansınoh kullanıyorum