KDRSLU Kızlar 16 haftalık hamileyim ikinci bebeğim daha önce doğum yapanlar bilirler bu aralar içinde kelebek kanat çırpar gibi kıpırdamalar olurdu oğlumda öyle olmuştu ama bunda hala çıt yok🙄bir fikri olan var mı
Omerhatice KDRSLU gebelikten gebelige degsiiyor cnm bundan belki biraz daha gec hissedicsk olabilirsin meraklanma 24 e kde zamani vae illaki hissedersin belkide bu kuzucuk biraz nazlidir annesi 😊
Cyln1 KDRSLU bende 17 haftalık hamileyim ilk hamileliğimde kızımm 22. Haftamda oynamaya başlamıştı dolanır gibi oynuyordu şuankide pıt pıt oynamalar hissediyorum Bu seferkide kız dedi doktorum ikisi farklı gibi geliyor bana
Deletedmom128 KDRSLU 16-18 arası hissedersiniz. Gebelikten gebeliğe değişiyor demek ki. Kilo felan aldıysanız da daha geç olabilir
KDRSLU Omerhatice herşeyi kıyaslamak gibi bir huyumuz var işte maalesef.ilkinde olanlar gibi olacak sanıyorum 🙄
KDRSLU Cyln1 benimde oğlum var onda hissetmiştim dediğin pıt pıtları ama bunda pek ses yok.Gebelik gebeliği tutmuyor demek ki
arzum8683 ablam derdi ilkinde oğlanda çok hissettim kızda hiç hissetmedim hareketlerini derdi demekki belli olmuyor o İlkinde az ikincisinde daha fazla hissedersin durumları