Hazal_98 Doktorum 1 ay 10 günlük iken kese için çağırıyor yani 9 Eylül de. Kalp atışını duyabilir miyim acaba
tugba_2365 Hazal_98 ben 5+6da keseyi gördüm, vajinal muayene de yaptık orada çok minik bebeği gördük. Alttan muayene olunca kalp atışı duyulmuyor ama orada pıt pıt atan kalbi görebiliyorsunuz. Ama ilk hamileligimde 7.haftada duymuştuk
tugba_2365 Hazal_98 ben 5+6da keseyi gördüm, vajinal muayene de yaptık orada çok minik bebeği gördük. Alttan muayene olunca kalp atışı duyulmuyor ama orada pıt pıt atan kalbi görebiliyorsunuz. Ama ilk hamileligimde 7.haftada duymuştuk