Armilella benim hiç bebekligime dair bir fotom, anım yok hep içimde ukteydi Iyikide yaptirmisim . Diğer oğlumda 2 buçuk yaşında evde kendimde sürekli foto, video çekiyorum ama her yaşında profesyonel olarakta çektiriyorum . Mesela doğuma sadece eşim geldi oğlumla eşimin ilk karşılaşma anı benim ve oğlumun, abisinin ilk karşılaşma videoları çok duygusal . O anlar birdaha geri gelmeyecek . Ben 2 bin lira verdim nereye vermiyoruz ki o parayı o yuzden fizulude görmüyorum