MercimekVeaAnnesi Kizlar 10 ekimde dogumum var ve korkuyorum odem oluyor ve sisiyorum hangisi daha rahat agrisiz ve sisme olmayan
Sedefkitir12- MercimekVeaAnnesi ben ilk gebeliğimde genel oldum rahattım suan 2. Ye hamileyim spinal düşünüyorum
Emine1357 Benimde 7 Ekim aynı şişim ama genel anestezi olmak istedim diğeri riskli bence panik yaparım gibi
MercimekVeaAnnesi Emine1357 niye riskli dedinz ki panik oldgunuz icinmi genel anestezide agriyla uyaniliyormus uyanmak zor diyorlar
Emine1357 MercimekVeaAnnesi digerindede hiç bişey olmamış gibi uyanılmıyordur cnm aynı şey ben korkarım kesin pişman olurum tekrar baymazlar diye genel tercih ettim
Ervaduru Benim de cuma günü jiolucak yarın herşey yolunda olursa bende de panik var acaba yapabilir miyim diyorum bazen ama genelde ayılmaktan da korkuyorum
MercimekVeaAnnesi Sedefkitir12- Kac yil once oldunuz geneli nasildi ayilmasi agrisi odem sislik oldumu narkozdan dolayi
Sedefkitir12- MercimekVeaAnnesi 2 buçuk sene oldu ben toparlanabildim hemen bi sıkıntım olmadı hiç agrım olmadı