26 haftalık hamileyim. Artık karnım çok büyüdü genital bölgemi çok zor görüyorum. Bugün duş alırken bi baktım ki hem rengi mavimsi morumsu bı hal almış hem de kabarık kabarık şişlikler var sadece bir tarafinda. Ağrı acı yok ama internetten baktığıma göre varis olabilir sanırım. En kısa zamanda doktora gidicem ama bu nasıl geçecek yaşayan var mı? Doktor hamilelikten bı tedavi uyguluyor mu acaba