Daha önce kürtaj oldum şimdi tekrar hamileyim 5 haftalık. Henüz doktora gitmedim 7. Haftaya kadar beklemek istiyordum kalp atışını duymak için erken gidip stres yaşamak istemiyorum şuan duyamazsam ama aklıma bişey takıldı önceki kürtaj sebebiyle tekrar Progestana başlatır mı önlem amaçlı erken mi gitsem diye aklıma takıldı. Daha önce düşük yapan hamileler şuan kanama olmasa bile ilaç verdiler mi size veya farklı bişey?