dso_7119 37+5 günlük hamileyim yaklaşık iki haftadır mide agrısı ve kusma problemi yasıyorum gündüzleri sadece ağrıyor ama aksamları ne yersem gündüzle beraber yediğim herseyi cıkarıyorum basıns gelen varmı nasıl çözüm buldunuz yasayanlar yardım edin
Elo__35 dso_7119 ben 5. Haftada kusmaya başladım şuanda 15. Haftadayım hala devam ediyor prilam ilacı olmasa yaşayamam 🤦🏼♀️
hsizyl dso_7119 yanlış bilgilendirme yapmak istemem ama tansiyon ölçümü yapıyomusumuz acaba yükselme olabilirmi bende ilk gebeliğimin sonlarında yaşamıştım
dso_7119 hsizyl yapmadım canım iki kere acil gittim serum falan ama yok canım okadar yanıyor ki mide agrısı öldürdü beni resmen 4 gün sonra dogumum var ama 4 gün 4 yıl gibi geliyor hiç bir sey yemiyorum ama bebeğim iri bir cocuk kilolu öyle dedi doktor mideye baskı yapıyor olabilir dedi