guzin merhabalar, kesinlikle korkma öncelikle. Hamile olduğumu öğrendim. 7. Haftada alttan muayene oldum ertesi gün 2 gün boyunca kanamam oldu. Yerleşme kanaması dedi etrafımdakiler ama doktorum plasenta dışında kanama odağı gördü, düşük riski dedi. Progestan kullandım ilaç olarak ve haftada 1 progestan iğne vuruldum 12. Hafataya kadar. Allah'a şükür şuan 36. Haftadayiz. Herkes hamilelikte farklı şeyler yaşar. Aynı duruma farklı tepkiler verebilir. Bu yüzden en iyisini doktorunuz bilir. Ne derse yapın. Yatin dinlenin. Ben lavabo ve yemeğe kalktım 12 haftaya gelene kadar. Zaten 12. Haftadan sonra düşük riski azalıyor. Plasenta büyümeye başlayınca kan odağı da yok oluyor.