Merhaba, ben PCO hastasıyım bu yüzden adetim gecikiyor ve yumurtalık tembelliğim var tabi aynı zaman da Total testosteron hormonum biraz yüksek. 2 yıldır evliyim bebeğimiz olmadı rahatsızlığımdan dolayı. Bu ay klomen tedavisi uyguladı doktor ondan önce folik asit verdi yumurtalarım çatlamadı. Van’da gittiğim bir doktor klomen yazdı, vandayken adet olamadığım için tedaviyi yapamadım evime geldim İstanbula tarlusalla adet oldum klomeni kullandım tabi hastaneye de gitmedim yumurtalar çatladı mi diye şuan çok merak ediyorum. İlaçlar bittikten sonra birlikte olduk acaba olmuş mudur? Olduysa da nasıl anlayabilirim. Test yapsam ne zaman pozitif çıkar acaba?