Minikperi KuzeyinAnnesi10 evet ama pahalı bir şey olduğu için yapmıyolar yani ben öyle biliyorum. Sonuçta bunu sigorta karşılamıyor…
Canseel13 KuzeyinAnnesi10 canım Ümraniye devlette yapıyormuş 5cm itibari ile uygunsan gebelik okulunda bilgilendirme yapıldı
KuzeyinAnnesi10 Canseel13 Ümraniye çok uzak ya çam sakuraya gidiyorum ben 😂 ama çok iyi bence vardır da çok bilinmiyordur
Canseel13 KuzeyinAnnesi10 bizde de gebelik okuluna gelenlere söylüyorlar kuzum sadece herkes ister diye sanırım djdjdj gebelik okulu sonrası sertifika veriyorlar hastane yatılında yanında olduğunda farklı davranıyorlarmış arkadaşım doğum yaptı söyledi
nunusmom KuzeyinAnnesi10 ankarada bazı hastanelerde oluyor ama isteğe göre değil zorunlu olmadıkça yapulmıyor istanbulu bilmiyorum cnm bnm 😇
nunusmom KuzeyinAnnesi10 hmmm olabilir aslında hastaneleri arayıp sorsan gitmeye yorulmazsın bazı hastaneler çok gzl bilgi veriyor aradığında olmazsa takipli olduğun doktoruna sor birde
KuzeyinAnnesi10 Minikperi istesinler verelim 😂 doktorlarimdan çok memnunum seviyorum özele geçmek istemiyorum çok ilgililer para ver yaparız deseler kabul ederim 😂😂😂
Minikperi KuzeyinAnnesi10 ben Hacettepe’de yapmıştım doğumu prosedür gereği yapamayız demişlerdi 3,5 yıl önce 😅 yani kuralları bilemem her hastanenin kendi kuralları oluyor. İnşallah Çam Sakura’da yapılır orası daha gelişmiş.
KuzeyinAnnesi10 nunusmom cam sakura da takipliyim Emrullah ve Alper beyde gidince sorarım kan almada hemşireler de güzel bilgi veriyor
Meryeminannesi20 KuzeyinAnnesi10 memnunmusunuz doktorlardan bende cam Sakura ya gidiyorum rast gele doktor seviyorum her seferinde
KuzeyinAnnesi10 Meryeminannesi20 ben çok memnunum demet hanım da çok iyi her zaman aynı doktora almak evet çok zor ama bulunuyor kimse bana geliote randevu bulamıyoruz falan demesin var randevu takip edip surkeli bakarsan buluyorsun 1 kere bakıp yok diyorlar randevu deli oluyorum