Gebelikte asslaa tüketilmemesi gereken ürünler arasında bunlar da yazıyor ama özellikle birkaç gündür bunlarsız bir şey yemek istemiyorum. Marulun üstüne sürekli ketçap mayonez ve limon sıkıp yemek istiyorum ve sanki yemezsem olmayacakmış gibi hissediyorum. Her şey gibi bundan da birkaç güne tiksinirim muhtemelen ama sizde durumlar nasıl bunları tüketiyor musunuz? Ne yiyip ne içiyorsunuz?