Mikoosu Sezeryan oldum 2 hafta geçti 2 haftadır sezeryan bandı ile duş aldım artık normal şekilde alabilir miyim sezeryan bandı kullanmadan
minik-02 Mikoosu ben onuncu gün kontrole gitmistim ondan sonra hiç kullanmadm onun dışında dr da banyoda su degebilir sadece çıktıktan sonra iyice kurut nemli kalmasn dedi
Semm55 Mikoosu Benim 3.gün çıkarmıştık😊 ama söylendiği gbi duştan sonra kuru ve temiz kalması gerekiyor
minik-02 minik-02 sizde isterseniz sorun ama dr bence artk sorun olmaz iyice kurutun temiz bir yumuşak bezle sert darbeler olmasn lif vesaire kullanmadan alın bence ama yinede içiniz rahat etsin die sorun dr
Gmz5560 Mikoosu vallahi ben sezeryandan 2 gün sonra duş aldım bant falan yoktu ayakta duş aldım çıktıktan sonra iyice kuruladım
Baharoloji Mikoosu ben 3. Gün duş akıp çıkarmıştım doktorum öyle demişti 3. Günden beri duş alıyorum benimde 2. Haftam kuru tutun yeter
Yelizdurmus41 Mikoosu ben oldum 2. Gün çıkardılar sonra bant vs takılmadı rahatça duşumu aldım . Kuru kalması gerekiyor ve 4-5 gün tentürdiyot sürdüm o kadar .
Baharoloji Mikoosu bilmiyorum benimde 2. Haftam sadece duştan sonra yavaşça kuruluyorum ekstra bir şey yok