Busrababuz Anne adayları bebeğim 17 haftalik ve karnimda bir kaç belirti hissediyorum belli zamanlarda karnimda içten sanki birşey dokunuyormuş gibi geliyor ama emin olamıyorum bebeklerini hisseden anneler o nasıl bir his nasıl hissediliyor hissettiğim doğru mu ?
Cyln1 Busrababuz bebeğinizin cinsiyeti nedir ? Kız bebekleri farklı oynar erkek bebeklerinde tekme atar diye biliyorum nekadar doğru orasını bilemem merak ettim 🤷♀️🙂
Cyln1 Busrababuz Ayrıca bende 17 haftalığım benimkide artk yavaş yavaş oynamaya başladı içimde bişeyler oluyor pıt pıt oynamalar falan bebeğimin cinsiyeti kız Bir kızım var oda 22. Haftamda oynamıştı bariz belliydi buda biraz daha erken başladı ❤️
defnekrmn Busrababuz ewt canım hisselerin doğru. Bende 16 haftada pıt pıt diye attığını hissettim 18 haftada ise tekmesini hissettim oturduğumda. Bazen daha çok hissediyorum elimi koymadan bile hissediyorum 🥰 muhteşem bi duygu 🙏
EsraakanY Busrababuz minik kalp atışı gibi ya da baloncuk patlar gibi bir hisse o bebeğindir :) ben de 17. Haftamda hissetmeye başladım 22 deyim her gün düzenli şekilde hissetmeye devam ettim. Ama o haftalarda düzenli hissetmezsen korkma çok doğal bir şey. Aklında olsun :)
Nursemom90 Evet aynı öyle bir his :) bende 20 haftama girdim bir haftadır miniş miniş kıpırtılar oluyor :)
Busrababuz EsraakanY duymadigim zaman üzülüyorum korkuyorum birşey oldu mu diye hissettiğim an geçiyor 😊
Burcu35 Busrababuz sudaki balık gibi oluyodu bazende kelebek kanat çırpışı gibi garip hoş birşey canım hissettiğin bebişin😊
defnekrmn Busrababuz ewtt tepki veriyorlar ben genelde akşamları çikolata yiyorum o zaman daha çok hareketli mutluluktan heralde 😂😂😂
EsraakanY Busrababuz Ben de bir kaç kez öyle acile gittim doktor bana güldü :) bu haftalarda düzenli olmaz bir gün duyarsın 3 gün duymazsın merak etme dedi :) ama olsun varlıklarını hissetmek bile ne güzel..
Mucizeeeemmm Busrababuz Bende 18+4 olduk canım son 1haftadir özellikle akşamları yatağa uzaninca hissediyorum bebeğim erkek ve tamda dediğin gibi içerden vuruyomus gibi 🙈🤗
defnekrmn Busrababuz walla çikolataya çok düşkün değilim yediğim sadece bitter. Diğer yemek türleri olarak ta sürekli yiyorum ama azar azar. Sabah kahvaltı ara öğün öğle yemeği ara öğün akşam yemeği ara öğün 😂
Busrababuz Nursemom90 elim sürekli üstünde konuşuyorum babası da alıştı oda konuşuyor 😊😊 bayağı geveze olacak 😊😊
Brcnnn Bizde 15.haftada hissetmeye başladık ikinci çocuğum o yuzden tecrübeli olduğum için çok dikkat ettim sanırım ondan ilk hareketini bile hissetmiş olabilirim😃
Busrababuz Brcnnn ben basta yediklerimden dolayı sandım ama tek bir yerden gelince o olduğunu anladım 😊😊