benaslindayohum Aysimal0 arkadaşlarımla biz 7 kişi hamileydik (2si doğurdu) biri ikiz gebelik ve 3 erkek, 5 kız olucak 😁 yeni öğrenmedik tabi ama yazayım dedim 🤭
minik-02 Aysimal0 kız senesi ama ben yeni öğrendim erkek benimki😂 etrafımda yeni öğrenen yeğenlerim hep kız dogurcak
karaguzelirem_ Benim oğlum olucak Allahım nasip kısmet ederse 🤲🏼 benim çevremde kimi duyduysam bebek bekleyen herkes erkek diyor ben bu sene erkek senesi olduğunu düşünüyorum 🤷🏻♀️😂