MerveTaer sütü azaltması bana baya mantıksız geldi wee marka manuel pompa aldım bir arkadaşım çok memnun birde elektrikli öneren bir arkadaşım var ihtiyacıma göre elektrikli de alacağım. süt göğüsünüzde kaldıkça bebek hepsini ememedikçe mastit oluyor ve illet bişey çocuğunuza bakamayacak kadar kötü hale geliyorsunuz ağrılar ve yaralarla iltihap bile olabiliyor çok ilerlerse kansere bile çevirebiliyor allah korusun. pompa göğüste kalan fazla sütü boşaltmak için çok faydalı eskiden memeyi sürekli sıkarak bu işlem yapılıyormuş hem acılı hem zahmetli