Gizemmm35 Mantar derinde mi acaba derinlerde kaşıntı var mı? Travazol hep elinizin altında bulunsun hamileyken fazla nem ve akıntıdan mantar olmaya çok müsaitiz. Benim doktorum hafif belirti hissetsen bile sür demişti. Bakıyorum girişi hafif kaşınıyor mu hemen sürüyorum bir iki kere ertesi gün bir şey kalmıyor. Bir de evde hep iç çamaşırsız gezin bu da doktor tavsiyesi. Çok sıcak günlerde çamaşırsız daha çok ter oluyordu ben de giydim mecbur ama günde 2 defa falan çamaşır değiştirdiğim oldu. Değiştirmeden banyoda hemen soğuk suyla yıkayıp güzelce kurulamalısınız genital bölgeyi. Genel olarak nemli bırakmamaya özen gösterin hani kilot ıslandı mi hemen değiş. Şimdi havalar daha serin burda ben yine evde kilot milot giymiyorum. Ben eskiden çok sık yaşardım bu illeti bir doktor önermişti orana asla sıcak su tutma hep soğuk olsun ve evde çamaşır giyme demişti şimdi öyle eskisi gibi mantar enf yaşamıyorum şükür.