Merhaba, hamileliğimizin 7.haftasındayız. sizlere bir şey danışmak istiyorum. Bebeğimizin olacağını öğreneli 3 gün oluyor. Artık düzenli kontroller, tahliller vs olacak haliyle. Sigorta şirketinden teklif aldık. Doğum dahil ayrıca 8 defa muayene 8 defa tahlil ve yatış tedavisi vs vs uzayıp gidiyor toplam 32 bin TL fiyat verildi. Şimdi böylesi mi mantıklı yoksa ayrı ayrı gidip ödemek mi mantıklı bilemedim. Bir de mümkünse Kayseri de şuan özel hastanelerde muayene ve doğum ücreti ne kadar oldu bilgisi olan yazabilir mi?