EbrKzlky Fatmanur880- İlk oğlumun adı YiğitAlp😍 2.oğlum olcak şimdi Kaan Zeyd😍 Zeyd ismini çok severek koydum fikir olsun 😍
Alwayshope Oğlumun adı emir ikinci oğlum geliyo nasipse Kerem Tuna çok sevdiğim isimler fakat ikisi de en yakın akrabalarımızda var :(
Meral_56 Alwayshope bu yazıyı ben yazdım sandim 😀ben de cok seviyorum en sevdigim iki isim kerem ve tuna. Yakın akrabada olan ismi koyamamak kotu oluyor.
babyme_ay EbrKzlky biz de Yiğit Alp veya yağız Alp düşünüyorum. Ama size bişey sorcam Alp birleşik mi ayrı mı diye sorun olur mu ki ilerde? Mesela sizin çocuğunuzun adı bitişik mi
smnbr Meral_56 Benim de aklımda inş tuna var. Ama tek endişem; tuna nın ingilizcede tonbalığı anlamı var, yurtdışında çok dalga konusu olur mu bu isim :(
Meral_56 smnbr evet ya malesef.. ben de eskiden beri bi oğlum olursa tuna koyacagim derdim çok seviyorum tuna ismini çok asil geliyor bana. Ama yurt dışında dalga gecilir bence ….ilerde orda yaşarsa belki yanina 2.isim konabilir
Meral_56 smnbr bi futbolcu varya ismj Kaka. Kendi dilinde belki güzel bir anlamı var ama bizdeki anlamı çok kotu herkes dalga geçiyor mesela aa kaka adamın adı diye.
yusufalpmom Fatmanur880- ilk oglumun adı Yusuf Alp 🤍 ikinciye hamileyim suan erkek olursa Yiğit Aras düşünüyorum 🤍
EbrKzlky babyme_ay Ayrı yazılı ama tek isim olarak kullanıyoruz. Yurt dışında olmama rağmen bi sorun olmadı ismi😍