Merhaba Dış gebelik geçiren annelere sorum olacak Tam 1 yaşında kızım var ve emziriyorum o yüzden süreç benim için çok önemli , eylül 11 sat , eylül 20 de ise yeniden kanamam başladı doğum sonrası düzensizlik olabilir diye 1 hafta takip etmek istedim geçmeyince perşembe günü doktoruma gittim , ultrasonla baktığında içerisi hareketli ama rahimde görünen bisey yok deyip vajinal kontrol sağladı ve sağ tüpte kese olusumu olduğunu belirtti gebelik olabilir diye test verdim ve 430 pozitif çıktı 4 gün boyunca testi tekrarladık ve şuan değerim 329 a kadar düştü Yarın tekrar muayeneye gideceğim duruma göre iğneyle düşük gerçekleştirilecek yada kendiliğinden düşmesi bekelenecek Ama korkuyorum süreç zormu küçük bebeğim var ve en az 2 haftaya kadar emziremeyeceğim devam sütü kullanıyoruz ama ya 2 haftada tamamen emmeyi bırakırsa ve ağrılı bir süreç mi öyleyse ne kadar sürede tamamen toparlanıyor olacağım cevaplarınız çok önemli teşekkür ederim şimdiden