Kızlar merhaba, 22+2 günlük hamileyim. Son 4 gündür bacaklarımın arasında vajinanın olduğu yerde çok fazla ağrım var. Sanırım çatı ağrısı diye geçiyor. Bugün kasıklarıma da çıktı. Sanki hammışım çok iş yapmışım da et kesmiş gibi bir ağrı. Yürümekte acayip zorlanıyorum, topallaya topallaya yürüyorum desem yeri. Aynı durumda olan var mı, çarşamba günü doktor muayenem var soracağım ama yine sizden de bir fikir almak isterim.