Mirzaninannesiyim shlmv22 bacım siz iyi misiniz ya 7 haftalık neyin cinsiyeti tahminini yapsınlar doktorlar bile bilemiyo rabbim gönlünüzdekini nasip etsin .
shlmv22 Mirzaninannesiyim öncelikle teşekkür ederim güzel dileklerin için sende bula bula beni mi buldun ablacım neredeyse burda gebelik test çizgisinden tahmin isteyen ve yapan var 😂 canım sıkıldı yazdım sende bakma geç 😂
Mirzaninannesiyim shlmv22 Sende patladım napim soldkwdıskxjskxm İyi de bitanem 7 hafta cok erken değil mi 🙄 neyse sağ salim kucagına al 🤲🏻
karaguzelirem_ Biz keseden başka bir şey görmüyoruz şuan bacım yoksa seve seve tahminde bulunmak isterdik aynı soruyu 12-13.haftana geldiğinde bidaha sor o zaman tahmin yapalım olur mu 😂
Busragul52 Mirzaninannesiyim Merhaba banada tahminde bulunabilir misiniz. Profilimde 3 tane ultorson fotosu var