Benimde reglime 5 gün kaldı. Ama regl gününü en az 2 gün gectikten sonra yapmak daha mantıklı. Erken yapınca negatif geliyor moralimiz bosa bozulmasın. Maalesef bi kaç ay önce düsük yaptıgım icin tedirginim.
Karnıma ara ara agrılar giriyo ve gaz sancısı gibi bi sancı var. Cok gazim var
Sizde böyle bi belirti var mı sevgili anne adayları
Benim ilkte de böyle olmuştu. Kasılmalar ve gaz sancısı olmuştu