_Tazeanne Kızlar şiddetlendi iki gündür öksürüğüm çok kötüyüm eczaneye gittim pastil dahil hiç bişey vermedi sıcak suya bal limon karabiber koyup için dedi ama oda bir saatlik iyi geldi yine kötüyüm benim durumumda olan var mı nasıl geçer ne kullanayım
Zehrabal1 _Tazeanne benimde bı kav gündür çok kötü öksürüğüm var. Sıcak ballı süt yapıp iciyorum . inseAllah geçer bakalım
Fatmabulut Canım 1 kaşık keten tohumunu 1 su bardağı suyla kaynt. Hafif soğuyunca içine yarım limon sık ve 1 yemek kaşığı kadar bal koy. Bi kaç gün peş peşe iç ferahlarsın biiznillah.Ama tabi bi araştır keten tohumu. Gebelikte zararlı mı değil mi
_Tazeanne Zehrabal1 sıcak süt içemiyorum maalesef midemi bulandırıyor normalde de içemiyordum 😏 inşallah geçer bi an önce