Sedefffsu Çatlatma iğnesinin 18.günü hala adet olmadım. Bel ağrısına birde affedersiniz ishal eklendi. Başkada belirti yok, benimle aynı olanlar?
sselinn Sedefffsu kan verip test yaptırmakta fayda var. Bu belirtiler hamilelikle ilgili de olabilir olmayadabilir. Madem gününüz gecikmiş test yapın
mom28_ Sedefffsu birebir aynı durumdayız 11 eylülde çatlatma iğnesi oldum hala adet olmadım 3 gün once test yaptım negatifti
sselinn Sedefffsu bende zamanında çatlatma iğnesi olmuştum ama adetim gecikmemişti bile. Sonra tüp bebek yöntemiyle hamile kaldım. Bu konuda bilgim yok maalesef
gul-lale1 Sedefffsu çatlatma iğnesi etkisi 14 15 gündür. Sizde de artık 18 gün olmuş ve adet gecikmesi var. Sabah ilk idrarla test yapın ya da kan testi verin
Sedefffsu gul-lale1 28/09 erken gebelik yaptım neg çıktı, öyle çizgili değildi not pregnant yazıyodu. Üzüldüm bidahada yapmadım test , dedim belki geç adet olcam
gul-lale1 Sedefffsu siz kaset testle de erken gebelik testiyle de yeniden deneyin. Olmazsa bir hastaneye gidin
Sedefffsu mom28_ evet benim ilk hatta doktor dedi bidahaki ay kullandırtmıcam diye , gerekmiyo size dedi. Benim önceki doktor başlattırdıydı bana.
mom28_ Sedefffsu şuan adet oldum canım bundan sonraki yol aşılama olacak bizim için çünkü 3.klomen ve sebepsiz bzimki hersey normal ama iki yıldır olmadı
Sedefffsu 1prensesannesi__ bilmiyorum inan hayal kırıklığına uğramak istemiyorum gene belki emin olamıcam neg çıkarsa , diyorum en iyisi direk kan testi yarın acı gerçeği onlar bildirsin 😁
1prensesannesi__ Sedefffsu en doğrusu o zaten asko doktorlarda test vermek icin 18 gun sonrayi öneriyolar tam kan verme zamani insAllah en guzel sonucu alirsin 🥰